Sunday 24 June 2012

#happykhunnieday

keadaan di kawasan rumah saya hujan, adakah di korea juga hujan? motif? hehe.. eh, bukan sekarang "birthday boy' ada kat jepun kah?~~~

hehe, ok, merepek start entri kali ni.. bukan apa, excited kemain, hari ini ialah hari lahir Nichkhun saya, 24 June.. hapy besday oppa!


*menjadi wallpaper laptop saya sekarang, kekeke*

saya start minat dengan Nichkhun masa tengok mv 'only you', dalam hati kata, hensemnya.. lepas tu dapat tengok dia lagi dalam Idol Show, terus cari info dia.. hehe.. sebab dia la, saya kenal 2PM, sebab dia jugak, saya 'terjerumus' dalam aliran k-pop ni.. :) its a weird thing that a thailandman brings me to korean music.. hahaha

on this 24th June 2012, i hope he will more successful, healthy, peace and of course, #happykhunnieday

now, my mood.. my 1st korean song that i love from 2PM,


Only You.. (saja saya ambil mv yang lama, nak imbas balik time mula2 suka kat nichkhun, hehe)

p/s: menggunakan kaler merah tulisan kali ni sebab its favorite colour khunnie..

oh ya, congrats 2PM sebab dapat best music video MTV





No comments:

Post a Comment