Sunday 22 July 2012

What's Up

hye..

semangat betul bila rajin update blog.. ni dah entry ke -4 untuk hari ni.. ok, saya janji yang ni, last entry untuk hari ni, ye..

just nak update pasal kdrama yang terbaru saya dok layan... terbaru saya layan na.. bukan terbaru kat korea..

korean drama ni,


What's Up

yes, I must admit, I watching this Korean drama because of Dae Sung, titik!

haha.. over kan.. mentang2 la mood big bang tengah melayan diri ni, sekali dengan drama lakonan dae sung kau layan..

memula memang sebab dae sung, tapi bila layan, best lak.. 2,3 kali tengok dah sampai ke episode 10, sangat jarang nak skip kecuali part lecturer yang annoying tu.. hehe

tak pe, lepas habis saya tengok saya hapdate ye.. dengan itu, tamat la entry kali ni.. daaaa


p/s : tidur2.. sok kena bangun sahur..


No comments:

Post a Comment