Tuesday 27 November 2012

Weekend..

assalamualaikum.. selamat malam...

hari ni nak post a litte bit sal last weekend.. ada kerja gila saya buat, hehe

ari sabtu, g sopin, niat di hati nak membeli sehelai seluar & sehelai tshirt, alih2 'terbeli' 2 helai seluar, memang lari bajet.. dah la p giant sat sebab tingin nak makan yong tau fu.. tak boleh blah tu, haha.. lepas tu g sunshine lak, sempat singgah KFC.. lama ooo xlepak kat KFC tu.. (baru nk lepak KFC sebab McDonalds diboikot, hihi).. saya try bnda ni..,

KFC Krushers, Oreo.. bolehla, tapi rasanya McFlurry sedap lagi.. hehe

pada keesokan harinya bersama 25 November 2012, saya kuar dengan cik epit.. makan hat ni.. teringin dari  dulu lagi, dapat gak akhirnya.. sedap! Dave Deli.. Pergh



Dave original 1/4 pa ntah.. :)

sebelum tu, kitaorang ada wat kerja gila iaitu... ta..da...


2 tiket wayang? eh, bukan tengok asing2, tapi tengok sekali harung.. gila betoi, 1st time wat keja cam ni, layan 2 movie dalam 1 hari.. memula cite, 'Istanbul Aku Datang' pastu diekori dengan cite 'The twilight saga : breaking dawn, part 2' best2!!! nanti or esok saya update ye..


oh, lupa lak saya kek ni.. tengkiu puan meraikan hari jadi saya walaupon lewat 2,3 bulan dah..  ;]



No comments:

Post a Comment