Saturday 3 September 2011

raya ke-4 @ 2 September 2011

selamat hari raya aidilfitri mulia, ampun maaf dipinta mencuci hening dosa.. ewah.. mood raya lagi..
kalau puasa sebulan, so, raya pun kena sebulan kan.. aduyai.. hehe

hm, bukan nak citer sal g beraya, tapi nak citer sal semalam.. selalunya dalam raya ke-3 atau raya ke-4, saya dan sepupu akan g kuar makan2 dan tengok wayang.. tahun ni, hanya saya dan kak sepupu saja yang kuar, adik sepupu saya xdapat join sebab katanya nak membeli laptop.. huhu, xpala, berdua kan lebih baik, hihi..
tahun ni, kitaorang decide nak tengok citer HANTU BONCENG, ni idea adik sepupu saya, tapi dia lak xdapat join, xpala, nak wat cam mana kan.. 




saya tengok citer ni semalam kat gsc queensbay mall

time wayang kul 2PM, so, saya g makan dulu, makan subway.. haha, kak sepupu & saya dah gila makan subway... saya makan meatball, ok la, pastu leh tapau g, untuk kak ipar saya dan juga untuk perut kami, haha



pas makan subway, awal lagi sebelum start filem tu, so, lepak2 la kat depan cinema tu, time tu, saya terperasaan seorang perempuan cam faizah elai, saya kata la kat kak sepupu saya, adik faizah elai kot tu, kak sepupu saya kata, adik pa nya, memang tu dia la, hehe.. ops, malu lak.. kebetulan, dia pon tengok citer tu, dok betul2 atas saya.. hehe

dah habis tengok wayang, kak sepupu saya kata lapar.. besala nak balas dendam untuk posa ari tu, so, makan kat secret recipe.. so demand kan..


saya makan choc mud cake, kak sepupu saya makan chocolate indulgence
tq juthe belanja kek for my pra besday gift, hehe.. <3

dah makan kek ni, jejalan la dalam qb tu.. then beli novel untuk kawan kak sepupu saya.. xcukup tu makan ni, suruh lak mak teh saya tapau domino sebab kebetulan mak teh saya beraya kat rumah mak jang saya yang dekat dengan kedai domino, maklum la, selalu makan pizza hut je, tingin lak makan pizza domino 


makan lagi.. hm.. kenyang gila, haha..

itu la menu saya makan semalam, tersangat la demand.. perut pon semakin membuncit dengan lemak.. ahh.. kena jaga permakanan ni, nanti kang sendat semua baju2 baru, huhu..

p/s : semalam masa tengok HANTU BONCENG, da scene ni,


zizan dan jue aziz pkai baju couple, tapi yang xleh blah tu, baju tu nampak sendat sangat dengan zizan.. haha.. ops, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN.. 
(0-0)v


No comments:

Post a Comment