Saturday 17 September 2011

RAYA TAK JADI!

tadi petang g tengok movie RAYA TAK JADI! dekat BJ (wahh.. lamanya sudah x pergi tengok wayang/shopping kat bj, hihi).. selalu demand g Queensbay, 1st Avenue, Prangin Mall.. disebabkan kak sepupu saya xlarat/malas nak g jauh2, so kami decided la g BJ je.. gpun dah lama xmembeli dvd kat sana..





bukti pembelian, hihi

okla tengok, rasanya best dari hantu bonceng kot (that my opinion, hehe)
lucu memang lucu, lucu sebab johan, watak apek lucu gak cuma dalam filem ni dia jadi karekter abang yang penat layan adik yang pelupa tapi seorang yang baik
cuma tang tengah tu cam jadi dah xbest, cam dah lari storyline yang saya harapkan, cam hantu bonceng gak kot, tapi bagus gak, baru nampak x stereotype kan.. 


lepas habis tengok, aktiviti wajib, cari makan.. haha
disebabkan kak sepupu saya nak belanja saya makan sempena birthday saya, so, kami pilih nak makan kat KENNY ROGERS.. 
yang buat saya hangin tu, dah order segala, pas tu waiter tu kata, ayam dah habis, nak tunggu yang baru masak, kena tunggu lagi 20 minit, then k.sepupu saya pesan mushroom sup & other side.. tengok2 yang da mushroom sup je, hampeh tol..


juice oren dgn muffin


saya makan yang ni..


kak sepupu saya makan yang ni.. sebab order yang lain tu, xdak la, lambat siap la.. huhu

TQ juthe belanja saya makan plus dapat duit tuk hadiah nt.. hm, nak beli pa ek? beg? hari tu berkenan beg puma dah habis orang beli, jam? tiba2 je jam yang lama tu dah ok.. simpan dlu la


waffle coklat.. tapau bawak balik feveret ni, hehe



No comments:

Post a Comment