Tuesday 11 October 2011

jalan2 at batu feringghi

last post for today..

time tengah rajin and da masa ni leh la post banyak2 kan, cuba lau time busy, seminggu leh x update blog, hihi

semalam, i mean ari ahad, g batu feringghi.. semua ni mak cik saya punya idea, so, saya, k.sepupu, nenda, mak teh and scandal dia pergi ke batu feringghi.. actually, xla nak sopin sangat cuma niat di hati nak beli dvd korea, tapi bila g sana, cam xda lak, plus, k.spupu saya xsosial xmau jalan sampai ke hujung, huhu, (i miss u ya, lau ya da leh jalan sampai hujung..) lagipun hari hujan, xleh la sangat nak meronda


keadaan yang hujan.. huhu



cute kan..?

saya cuma sempat beli beg duit kecik dengan cekak.. limited kan masa tu, xleh nak sopin sangat..

pas tu, kitaorang g makan kat subaidah nasi kandar.. saya makan mee goreng and air kelapa/nyok, side dish, roti tisu, hehe

No comments:

Post a Comment