Monday 10 October 2011

PORT KLANG

hm, baru da masa nak update sal vocation hari tu.. jap2, vocation eh outstation la.. saya kena g port klang sebab ada exhibition untuk hari maritim sedunia.. so, boss saya angkut la semua staff dia kat penang g sana.. saya bertolak dari penang hari sabtu, kul 5 lebih, sebetulnya bertolak dari rumah kul 12 lebih tapi boss saya nak g rumah anak menakan dia bertunang, xkan saya nak join sekali kot dengan berjeans and t-shirt, segan kot.. then, boss saya drop la saya kat pacific, nasib baik time tu kawan saya, cik nad/didi free, ada kat rumah, so, saya kuar la dengan dia.. g minum sambil bergosip (aktiviti wajib ni, hehe)

lepas habis kenduri pertunangan tu, baru kami bertolak, sampai kat klang dalam kul 10 lebih kot, saya menginap di hotel crystal crown.. no bilik 2128



ini la bilik yang saya duduk untuk 3 hari 2 malam.. kongsi dengan anak boss lagi, hahaha, i mean anak dia yang girl la, atiqah nama dia


view dari bilik saya awal pagi.. awal pagi? haha, bangun awal kot saya kat sana, kul 7pg dah bangun, kul 8pg dah siap, second day pon cam tu gak, bangun awal.. terbaek!

hari ahad, lepas breakfast baru g exhibition, sebab saya mai dengan boss, so, mai lewat la, haha.. rasa cam boss lak, tapi xsempat nak tangkap gambar time exhibition tu, teruja lebih, teruja ka? hihi



balik hotel, ternampak da 7E, apa lagi, turun g beli slurpee la dengan my boss daughter n her brother, hehe



malam tu, staff penang dengan staff port klang g makan sama2, lupa lak nak snap picture, time tu sembang la lebih mesra dengan amy, angeline.. tambah amy minat korea, dapat la geng korea, hehe.. angeline lak xsombong, kami siap dok bergosip la sal boss.. aktiviti best ni, haha

hari isnin lak, 3/10.. pagi tu, lepas kemas barang, g breakfast, terus g office port klang, kat sana mood still raya lagi, haha.. xcaya? tengok la picture ni


ni kat office bawah..

office atas, da angeline and amy and mr rizal, saya pon naik la sekejap, sambil bersembang dengan mereka.. best gak ada member perempuan untuk menyembang, sampai kan balik penang, boss saya perli kat saya, kata da member kat port klang, lupa dia.. hehe.. mana ada lupa boss, cuma jarang2 da member pompuan nak menyembang kan..

kul 1, saya ikut depa g lunch, kurang lagi pahala saya yang sikit ni, faham2 la, haha

lepas makan, boss saya dah nak balik, singgah jap makan nasi, depa la makan, saya dah kenyang makan dengan angeline and amy..

time nak balik tu, saya naik keta helmi dengan cik puan dan zabbir.. singgah jap kat tapah beli buah tangan untuk family saya.. guess what? beli dunkin donut kot, hehe



dunkin donuts for my nenda, hihi

sampai kat 1 R&R ni, saya dengan cik puan tukar naik kereta anak dia sebab helmi nak balik belah nibong tebal, nanti susah lak lau nak drop kat jambatan, dia kena patah balik lak.. saya sampai rumah dalam kul 8pm lebih.. letih tp best gak, sebab boss bawak melawat ofis sana, jumpa amy & angeline yang ok, semua boss sapot makan, tq boss!





No comments:

Post a Comment