Saturday 14 January 2012

IMPIAN RAYA EMELYN

ok, saya ngaku yang saya ni lambat sal cite melayu especially drama kat tv9.. y? sebab rumah saya xdapat siaran tv9, hehe.. lagi 1, saya amat2 jarang menonton televisyen kecuali nak tengok cite yang best la..

drama IMPIAN RAYA EMELYN, saya dah habis download, habis tengok, okey la cite ni, lebih kurang cam citer playful kiss, kisah seorang gadis ni suka kat lelaki ni, selama 7 tahun, hebat tu..


tapi kan, emosi saya terganggu dengan gelak ketawa heroin citer ni, gelak dia agak over.. ops! hihi
hero, ok la, tapi macam dia xselesa dengan rambut dia.. pa2 pon sya suka lagi baek seung jo dalam playful kiss, :)

overall ok la, walaupon saya mengharapkan lebih.. tapi nak buat macam mana kan, drama ni da 6 episod je.. dah tengok, leh simpan dalam hardisk..



No comments:

Post a Comment