Sunday 13 May 2012

Chicken Foldover & Chicken Chop

tajuk "chicken"? eh,

ye, hari ni saya nak bercerita pasal chicken? chicken ape? Chicken Foldover & Chicken Chop...

1) Chicken Foldover...


hehe, ni la Chicken Foldover by McDonald's.. sedap, makan dengan cik pinas & cik mira khamis lepas, lepas balik keja je, terus g makan, lapar kot.. dah lama tingin benda ni, last makan masa sem 1 dip dulu dengan 'bff', haha..


ops, lupa lak sal McFlurry ni.. err, tengkiu cik pinas belanja saya mcflurry ni.. time ni dok lepak kat kedai mamak, nak balik awal lagi, lepak la kat sini, terjumpa lak cikgu sekolah menengah dulu, cikgu Nooriah n teacher Rofina kot.. hehe, xsure nama sorang lagi cikgu tu sebab dia tak pernah ajar saya dulu, hehe.. and the most best part, cikgu Nooriah still remember my name.. omo.. so touchable moment.. ;) tak sia2 saya add cikgu ni kat fb ops, saya suka cikgu ni walaupon dulu ada krisis sikit, maklum la jiwa muda remaja memberontak time tu.. hihi.. oh ya, tengkiu cik mira belanja minum kat kedai makbul tu.. so sweet...

2) Chicken Chop..


ni baru je makan tadi lepas habis sopin kat tesco extra.. tengkiu nenda belanja, kenyang perut, dah la sebelum g, dah melantak nasi tomato yang banyak lagi sedap.. full tank perut malam ni..  ;D alhamdulilah



No comments:

Post a Comment