Monday 21 May 2012

Zenkai Girl

hai.. hai.. dil hai.. eh termasuk lagu hindustan lak.. hehe

ok, kalau tadi pasal pangeran dari Indonesia, sekarang citer sal mamat mata sepet dari Jepun, Ryo Nishikido.. ops, bukan nak citer sal ke-minat-an saya pada beliau tapi nak citer sal drama lakonan beliau yang bertajuk,

Zenkai Girl

Zenkai Girl..

maksudnya? entah la.. saya tertengok citer ni time kat rumah abang saya, boring2 tak da citer tv yang best, tekan la channel 8tv, tertengok mamat ni.. eh, "ni bukan mamat yang berlakon dalam citer Attention Please?, eh ni citer One Litre of Tears kah??", kata hati saya. rupanya citer tu tajuk Zenkai Girl, tapi tajuk kat 8tv tadi lain, err.. lantak la, asalkan dah jumpa drama ni kat mysoju, so, nanti boleh la tengok kan.. will be watching after finish my current download and watching on9 k-drama..

masa tengok tadi, not bad la.. besala citer jepun tak macam seciter korea, lain dari citer melayu, lain lagi dari citer hindustan.. hehe

yang boleh saya taipkan, citer ni pasal heroin yang bekerja keras, sanggup melakukan apa saja untuk mengejar cita2 dia.. hero lak tukang masak, yang cool tapi sweet.. hehe.. nak tau best ka tak, kena la tengok sampai habis.. :)

p/s : teringin nak dapat suami tukang masak tak pon yang pandai masak, hehe.. *berangan je tau*



No comments:

Post a Comment