Monday 22 October 2012

The Manhattan Fish Market

assalamualaikum... selamat malam eh selamat pagi.. jam lappy tepat menunjukkan pukul 12.01 am

tetiba perut jadi lapar sebab update pic di bawah ke fb.. hehe

 
eh bukan picture ni.. ni picture tgh menunggu makanan.. dan tuan yang membelanja saya makan.. hehe, thanks jut! =]


memula makan ni, cheesy fries


pastu makan ni lak, Kicking Shrimp, sedap cuma rasa pelik bila ada raisin sekali.. tp habis gak makan, hehe


kak sepupu saya makan hat ni.. creamy chicken


saya lak makan yang ni.. seafood olio

kenyang... alhamdulilah.. sekali kena dalam rm73.55.. sekali dengan air, service charges and government tax

bila berlehak' still rasa seafood olio, haha.. kak sepupu saya sampai sakit perut.. hehe

sekian... terima kasih.. 

oh ya, saya dah lepas test computer, masuk teori, khamis ni praktikal kereta.. wah tak sabarnya nak beli kereta, doakan saya lulus test jpj and beli kereta ye.. amin..





No comments:

Post a Comment