Friday 17 October 2014

GOT7 = 2PM + Jay Park

assalamualaikum..

kenapa tajuk i --> GOT7 = 2PM + Jay Park ?

first, nk gtau sebab apa ada '+' tu.. ye, memang Jay Park or Park Jae Beom dulu leader 2PM, tapi tu dulu, rasanya semua 'hottest' dapat terima hakikat, 2PM ada 6 members ja sekarang.. tapi di hati 'hottest' Jay Park still lagi leader walaupon dah keluar dari 2PM (kdg2 berharap 2PM & Jay Park leh performed sama2 1 stage) eh.. bukan nak balingbelakang, tapi nak cite pasai artis JYP Nation ni




dalam entry sebelum ni, saya ada bgtau yang saya tetiba minat pasal Jackson, habis saya terminat GOT7, actually dulu ada la ambik tau pasal diorg, tp sebab Roommate buat saya makin nk tau pasal Jackson & GOT7

saya mula kan dgn GOT7,

 
 
debut masa awal tahun ni dgn lagu, ' Girls Girls Girls '



boleh la layan lagu ni.. sebab saya ni memang suka dengan artis JYP Nation

tapi saya suka lagu ni lagi.. 'A'



ok, back to the topic, saya rasa personaliti GOT7 ni sama macam 2PM + Jay Park

1) leader.. JB & Jae Beom

 


sama2 leader, pastu sama2 mischievous sikit, haha.. tp boleh 'lead' members.. diorg ni terer b-boy pastu suara pon sedap

2) hyper.. Jackson & Wooyoung




dalam kes depa dua ni, rasa Jackson terlebih hyper, haha.. Wooyoung lau off-camera rasa serius, cuma depan camera je, dia cam happy go lucky sikit

3) thai... BamBam & Nichkhun

 


persamaan mereka ialah dua2 orang Thailand.. sawadekap! walaupon xboleh lawan ke-handsome-an Nichkhun, BamBam ni sweet sgt, semua member GOT7 ckp dia ni sgt 'mesra peminat'

4) lead vocal & similiar look... Youngjae & Junho



ok, depa ni lak.. selain lead vocalist dalam group masing2, muka depa ni macam sama ja, hehe,, tp xsure la lau Youngjae ni kuat macam Junho

5) similiar look & happy sokmo... Jr. & Taecyeon



depa dua ni muka mmg lebih kurang sama, pastu masa Dream High 1 & 2, diorang as second lead, boleh rapping gak, macam Taecyeon, Jr. ni selalu senyum and boleh aegyo, haha

6) maknae yang tak nampak cam maknae :) ... Yugyeom & Chansung



haha, ini memang daebak~~ serius, dalam GOT7, memula egt BamBam yg maknae, dalam 2PM dulu egt Junho yg maknae.. kebetulan dua2 yg fake maknae tu sebaya dgn maknae sebenar cuma date je beza..

7) ???... Mark & Jun.k



 
 yang ni, masih lagi mencari, dah xtau nak letak sapa dgn depa dua ni ja yg tggl.. persamaan.. maybe pendiam mula2 debut, err... nt sya update lg, sebab kena tgk byk variety show sal Mark ni dlu
 
 

muka 'aegyo' ommo~~
 
p/s : rasa muka Mark ni cam TVXQ's U-know Yunho
 
 


No comments:

Post a Comment