Thursday 10 December 2015

MUST DATE THE PLAYBOY

Assalamualaikum...

sementara nak tunggu link kuar untuk Aku, Kau & Kita, sempatla saya nak review 1 pinoy movie ni


Must Date The Playboy

Chloe break-up dengan Zach, then Chloe ada pengganti, tapi sebab risau Zach ni akan ganggu dia, dia suruh Tori, kawan baik dia untuk pikat Zach and the attention will go to Tori. Then, Zach nak ngorat Tori untuk dia dapatkan Chloe kembali, so the story begin...

dont worry, the ending will be happy ending even-though da sikap 'jahat' sikit dekat Chloe tapi the end sweettttt ala2 cupcake Tori :)


Xian Lim & Kim Chu

ini kali ketiga saya tengok gandingan mereka berdua selepas Bakit Hindi Ka Crush Ng Crush Mo? and Bride for Rent.. so far, gandingan mereka berdua ok, sebab in real-life memang couple pon, cuma Bakit Hindi Ka Crush Ng Crush Mo? adalah filem yang the best untuk mereka berdua bagi pendapat saya la


Chloe & Tori

kan best lau dapat kawan cam ni, oh ya sebut sal kawan.. kawan pertama saya, ilaaaa akan kahwin dis week, congrats (OT jap)


ni pulak kawan depa dua juga, watak ala2 gay gittew tapi cute, hehe

kenapa sekarang Xian Lim makin kurus, muka pon makin cengkung, rindu masa dia zaman ni,



hensem bangat

ari ni mood tak datang lak untuk type pepanjang.. mata pon dah ngantuk, kepala pon cam pening2 sikit, moh la kita tidur, sebelum tu gosok gigi, ambk wuduk dan baca doa sebelum tidur :)

wasalam, good night uolls!









No comments:

Post a Comment