Monday 7 November 2011

PIZZA HUT @ SUNSHINE SQUARE

semalam, 1 hari hujan.. dah la hari raya aidiladha, so, 1 hari dok rumah tdo-mkn-tdo-on9 je keja saya, hehe.. ops, lupa lak, selamat menyambut hari raya aidiladha pada hari semalam.. hehe

hari ni, kuar la balas dendam untuk semalam yang terperuk dalam rumah 1 hari.. hehe.. aktiviti? mesti la makan, ha, semalam saya da kuar g MCD jumpa cik nad (mana da 1 hari dok rumah kan?) ayoo.. dah tua sekarang ni, lupa je.. hihi

ok. tu citer semalam, citer hari ni, tadi saya g kuar makan kat pizza hut sunshine square dengan pinas n mira, nak ajak liyana, still xsihat sebab excident ari tu.. hm lembab gila service pizza hut, may be xramai workers (masalah aku kah?) lembap sangat2.. customer xla ramai pon.. waitress tu cam angin je may be sebab kena keja kot, kan mood still cuti.. 

ish, xyah la nk ingat sal service tu, wat sakit hati je, jangan sampai saya band cam saya wat kat kennyrogers bj dgn secretrecipe gurney udah la.. xkan ku masuk dah kedai2 tu.. huhu

berbalik kepada makanan, kami makan yang ni.. hehe



makan piza 7 cheese buat kali ke-3
spaghetti meatball (chicken)


sedap ni.. nama pa ntah.. hehe


tuan yang membelanja.. tq ye cik pinas.. <3 u.. hihi

lepas makan ni, apa lagi aktiviti wajib, sopinnnnn

tapi bukan saya la, cik pinas dgn cik mira yang sopin

saya kena simpan duit untuk 25 Nov nt..



No comments:

Post a Comment