Saturday 19 November 2011

TSHIRT 2PM!

hehe... dah dapat dah tshirt 2pm yang di order dari myhottest.. semalam sebelum dapat, dok bising gak saya dan cik kimu, alih2 jam 5 ptg lebih, k.spupu saya msj gtau da parcel, dia buka la sebab ingat phone strap Wonder Girls, tgk2 da 2 tshirt, kuciwa dia.. (next week, dpt la phone strap tu ye juthe) lau next week xdpt, kta serang kpop merchandise tu.. errr... hihi.. melalut lak, ok, back to the topic, lepas dapat msj dari k.spupu saya, apa lagi kalut la nak balik, sebab time tu da kat ofis lagi, tepat kul 6, cabut balik, nasib baik xdak boss.. hehe


tshirt saya n cik kimu punya.. ;)

sampai je rumah, terus menerai n riak kat cik kimu.. maklumla baju dia di pos ke rumah saya.. hehe
ingat nak show-off jadi profile pic kat fb @ twitter, tapi cik kimu kata tunggu la bila g concert, nanti lau pakai awal2, x surpise dah, xdak seri, haha.. ayat!

tapi tshirt ni agak besar untuk saya yang berperasaan badan kecik, beli size S rsa cam beli size M.. xpala, nak buat cam mana kan.. sebab tu saya xsuka beli thru catalog or on9.. design lawa cuma bila size tshirt besar, jadi design tu kecik.. pa2 pon redha je la.. asalkan da baju untuk pakai kat concert 2PM nanti.. hehe.. lagi 6 hari je before concert.. im so excited..

mood : 2PM!!!





No comments:

Post a Comment