Sunday 6 November 2011

TVXQ-DBSK-TOHOSINKI ---> CASSIOPEIA


tadi time dok baca epop malay november 2011, tingin lak nak kongsi macam mana saya boleh minat dengan group ni.. saya pernah gak menjadi cassiopeia, sekarang still lagi seorang cassiopeia, cuma dah kureng sikit lepas da diaorang berpecah, saya minat TVXQ yang da 5 members.. huhu

ok, saya start minat dengan TVXQ @ DBSK @ Tohosinki dalam tahun 2010 kot, time ni la saya start bergiat minat dalam group2 kpop, hehe.. tapi time tu saya xtau lagi yang group ni akan separate jadi 2 group, *sob sob* sedihnya.. huhu

saya paling suka lagu ni..


dengan lagu nih.. :)


mula2 masa tengok TVXQ ni, saya terus minat kat Hero Jaejong sebab dia hensem, haha
then, ingatkan dia leader sebab dia tu riuh sangat..


hensem kan..? hihi.. :)

pastu, bila dengar lagu depa ni, rasa suara max paling sedap, then minat la Max Changmin yang maknae cute tu..


cute kan? pic ni pernah menghiasi wallpaper laptop saya agak lama la jugak, hehe

masa dok tengok variety shows TVXQ, ternampak la pic Xiah Junsu yang cute-miut tu.. serius comey, haha.. tambah suara dia yang powerful tu.. tapi tu dulu, sekarang dah hensem, smart u all


saya suka bila dia buat rambut cam ni, nampak comey dan juga bergaya (?), hehe

ha, masa tengok family outing, time tu U-Know Yunho dan Xiah Junsu jadi tetamu, saya start cari info sal leader ni, kan selalu tengok jaejong dengan changmin je.. cari2 info dengan tengok mv TVXQ, minat lak kat yunho, time dia menari nampak stailo lah!


smart nih..

last but no least, Micky Yoochun.. Actually, dulu time TVXQ, saya sangat2 jarang tengok/minat dia, sebab... ntah la.. tapi sekali tengok dia dalam watak LEE SU JOON, hambek kau, terus minat gila2.. haha


time micky yoochun berlakon dalam Sungkyunkwan Scandal ni, memang saya terpikat habis la, haha

walaupon sekarang, TVXQ da dua members je iaitu yunho dengan changmin, dan junsu, yoochun, jaejong wat group JYJ, saya still harap satu hari nanti mereka akan bergabung kembali..





p/s : my bais still max changmin =p



No comments:

Post a Comment