Wednesday 26 September 2012

The Manhattan Fish Market at Queensbay Mall

assalamualaikum.. bertemu kembali.. 0-0v

ok, kali ni nak post picture makanan je.. last 2 weeks, saya g makan dekat 'The Manhattan Fish Market', belanja kak sepupu saya sebab saya dapat bonus, hehe.. nak cerita banyak pon dah lupa.. kita hayati la picture di bawah ye..


ni pembuka selera, cheesy fries.. gila bapak sedappp! haha
(kaler cheesy wages kfc)


kak sepupu saya makan yang ni, Fish n Chip


saya makan yang ni, Creamy Spaghetti, sangat berkrimi.. hehe

lepas makan, jalan2, kak sepupu saya bagi duit untuk beli hadiah, then saya pilih yang ni..


back-pack Adidas kaler merah.. mesti time beli ni, budak al-ihsan tu ingat saya budak sekolah pa, hehe

o, lupa nak tangkap picture hadiah echa..

itu saja la post untuk chapter ni.. kita jumpa di lain post.. ;]



No comments:

Post a Comment