Friday 29 March 2013

Haeundae Lovers

hai.. assalamualaikum..

bertemu kembali di slot " Korean Drama "..

kali ni saya nak bgtau, saya tengah tengok cite ni..


Haeundae Lovers

best gak cite ni.. lawak pon lawak, semalam maranton sampai episod 7.. rasanya kalau gigih, malam ni boleh habis, kekeke

hero-heroin saya tak kenal sangat, even rasa cam tak pernah tengok diorang berlakon.. ottoke?

tapi jalan cerita sangat menarik, sal pendakwa raya hilang ingatan, ter-geng dengan bekas2 gangster yang boleh tahan sengalnya, hehe

ok, sampai sini dulu, dah habis tengok nanti saya review na


muka hero yang sangat lawak bagi saya, haha.. baik jadi pendakwa raya, cool je muka dia


picture yang sangat sweet bg saya.. :) #pervert, haha


p/s : omo, malam ni 1st episode 'Sebenarnya, Saya Isteri Dia' ;p




No comments:

Post a Comment