Tuesday 26 March 2013

Seoul Garden - Oz - Oldtown

post yang ketiga untuk hari ini..

ter-stop lak, hehe.. maklum la tengah layan 'Running Man' Ep.138 ni, kekeke

nak cite sal sunday last week..

pepagi dalam pukul 10lbh, cik pinas call, apakah? call awal2 ari ahad, dia ajak kuar, mau tak mau, kenala kuar, nasib baik ari tu agak on-time la mai.. #syabas mere dost!

rupa-rupanya dia nak belanja saya makan, katanya sebab dah janji, sebab dapat gaji ari tu, sebab saya selalu belanja dia la, sebab, sebab dan sebab.. saya pon layan je la, dah orang nak belanja makan kan.. sekali belanja dekat Seoul Garden, dia dapat murah sikit, sebab ada student card, ok, jelly kot.. haha.. ni bukti kami g makan..


tengkiu cik pinas belanja saya makan, insyaAllah, nanti saya belanja awak makan pulak ye..

pastu, dah kenyang perut tahap petala, cik pinas ajak tengok wayang, standard wayang dekat Gurney mana ada filem melayu, so, tengok la cite ni..


Oz, The Great and Powerful

tengok hat 3D gitu.. semua ini idea cik pinas la.. nasib baik cite ok, yang tak tahan tu, ada bab suspen, mesti cik pinas menjerit.. tobat cheq nak tengok wayang cite hantu dengan dia, kekeke

ni hero cite Oz..



James Franco jadi Oz


muka hensem mamat ni.. ada berlakon dalam 'Spider-Man', jambu gak beliau ni, haha

pastu dah habis tengok wayang, ada lah window sopin sikit, pastu terbeli cekak lagi, aunty tu kata import dari korea, ntah betul ka tak, hehe.. sambar jugak 2 bentuk, lupa lak nk snap pic tadi..

then, cik pinas ajak lepak dekat Oldtown.. minum2 sambil buat sesi menganyam ketupat, haha..
 

dah dekat kul 11pm, apa lagi, balik la, kang tak pasal2 kena dengar taklimat percuma dari nenda.. dah balik, nenda suruh melantak lagi, aigoo.. kenyang betul perut saya ari ahad last week.. alhamdulilah, rezeki yang diberi oleh-Nya..

thanks cik pinas bawak saya kuar, g makan, such a memorable moment.. :)

i wish very2 gud luck for your paper dear..




No comments:

Post a Comment