Saturday 6 August 2011

6 Ramadhan...

kejap dah 6 hari berpuasa... xsempat nk update sal berposa.. ye la, hari biasa busy, weekend je leh update blog.. tu pun, nasib bek semalam tidur awal, kalau tak, takkan leh bangun punya awal2 time ni, hehe...




tahun ni, nak bagi cukup 30 hari berbuka puasa kt rumah.. sebelum ni, 3 tahun berbuka di arau... (bukan bulan puasa, tiap2 minggu balik ke?) hihi.. walaupun tiap2 minggu balik, xsama kan... g terawih pun jarang2 bila da kat u.. tapi sekarang rindu nak buka puasa dengan kawan2 kat kolej.. rotate bilik member2 berbuka.. sejak saya da krisis dengan rumate time part 2, jarang buka puasa kat bilik sendiri, walaupun time part 4 dengan part 6 dapat rumate ok, still nak buka puasa bilik orang.. may be rasa lagi best kot dok menyempit ramai2, buka puasa.. hihi.. rindu la dengan bilik 2057 (bukan bilik saya, tapi bilik ina, yana & shadah).. bilik ni la selalu saya lepak.. time paling best, bila time membeli kat bazar ramadhan, leh habis duit banyak tu.. dok kat u, wajib beli nasi sebungkus, kuih, kat sana murah, beli RM1, dapat 4.. yang paling xtahan tu, air mesti da 2.. then, kalau rsa nk g terawih, kena spare siap2 side food untuk makan pas terawih.. dasat kan..




teringat lak, time tu saya part 4, 1st day sahur, saya gtau kat rumate saya, tolong kejutkan untuk sahur.. dah plan nak makan bihun pama or roti/biskut.. last2 saya bangun sahur, minum air je, pastu kata kat rumate esok xmau dah bangun sahur sebab ngatuk sangat, hihi




time saya study tu la, nanti kak sepupu saya, hantar mms gambar pa yang nenek saya masak kat rumah, rasa time tu gak la nak balik rumah.. huhu... ish, teringin lak nak makan puding caramel.. dulu kat sana selalu beli.. kat sini, xtau yang mana sedap..  ok la cukup la sampai sini, lenguh dah menaip.. hehe.. nak g tengok jap CityVille..


p/s : rindu dengan member2 arau.. huhu





No comments:

Post a Comment