Monday 15 August 2011

mood : hangin

hm.. geram + hangin + meluat + menyampah..

mood sangat2 geram dengan seorang mangkuk berhayun ni.. di sebabkan tak balas chat dia, dia mgeluarkan kata-kata kesat.. rasanya xpernah lagi orang kata cam tu kat saya..

al - kisah nya begini, sebelum ni, magkuk tu da chatting dengan saya kat fb.. actually xkenal pon mangkuk tu @ tunang dia, tapi bila mutual friends ramai, approve je la, kan kata nanti sombong lak

pas approve, mula la mangkuk ni dok chat.. da la gak layan sekali, tapi pas tau dia dah bertunang, xkan nak layan kot, ignore la.. tadi xlayan, terus dia kata sombong, then keluarkan kata2 kesat kat saya.. hangin la saya, 1st time kot orang kata cam tu kat saya.. yang dia nak cakap cam tu kenapa, ikut suka saya la nak layan ka tak.. 

xsempat nak balas, dia dah block saya.. motif? nk block? ada saya kesah? saya nk block balik tapi xleh.. then nampak tunang mangkuk tu on9, terus saya block tunang mangkuk tu sebab saya tau mesti mangkuk tu pa yang on9.. kesian kat tunang tu, xtau yang dia dapat tunang/bakal suami perangai cam tu.. WTH..

bulan2 posa ni la nak bagi hangin.. nasib bek dah berbuka posa, lau tak... em..

xdak mood dah nk update sal berbuka posa tadi.. esok je la upload citer & picture..


No comments:

Post a Comment