Wednesday 17 August 2011

ek, alhamdulilah...

wwwaaahhh.. kenyang nya perut... gila la hari ni makan... tersangat la kenyang..


hari ni berbuka makan bihun singapore/lada.. my feveret... ada cekodok, kuih bawang, perghhh banyak tu..


air, cam besala, kena da 2 jug, air oren & air sarsi..


tadi, baru makan bihun singapore tuk kali ke-2.. ye la nenda wat khas untuk saya, so, kenala makan bagi habis.. lau x, majuk la.. nenda pantang lau dia masak, kita makan xhabis.. dok rumah, badan memang makin naik.. aigoo.. pas tu, abang saya suruh habiskan roti arab yang dia beli.. makan lagi, tapi share half dengan my cousin.. lau x, memang leh pecah perut..


ha, lupa lak nak cite sal berbuka masa hari ahad hari tu, berbuka dengan nadia, kat kedai feveret kami, eh kedai feveret dia je kot, hehe... kedai makan pak hussin tomyam..




ni yang kami makan, ha, time ni tengah tunggu daging masak merah...





ni la rupa nya selepas makan... kenyang2..


xcukup lagi tu, lepas makan, g lepak kat queensbay, kononnya nak sembang2 la, sempat lagi makan..


jagung bakar,,, sebab tingin.. hihi


tapi time saya berbuka dengan kawan saya, time tu la, family saya berbuka makan ikan bakar.. xbawak saya, sedih.. :'(


cam mana pon, nenda kata nanti makan lagi ikan bakar bawak saya lak... hehe...


No comments:

Post a Comment