Sunday 28 August 2011

mood raya

hehe.. rasa cam dah lama xupdate blog ni.. busy sungguh bulan ramadhan ni.. hari biasa, busy dengan kerja, weekend lak sibuk dengan ber-sopin, :)


hari ni, dah 28 ramadhan.. insyaAllah, hari selasa ni, seluruh umat Islam akan menyambut hari raya aidilfitri.. xsabarnya.. tapi kenapa sekarang cam xda mood nak raya, dulu time study ada gak mood nak raya, may be tahun ni, start kena bagi duit raya balik kot.. huhu..


hm, this week busy dengan anyam ketupat.. bukan saya yang anyam tapi kak sepupu.. hehe, tq juthe.. anyam untuk ofis saya, untuk rumah boss saya dan boss dia.. penat tau walaupon saya hanya menolong gunting reben dan tengok.. hihi..




ini lah ketupat yang dianyam oleh kak sepupu saya.. ini baru untuk ofis saya, belum lagi untuk rumah boss dia dan rumah boss saya..






 view dari tempat bos saya.. tu la meja saya.. :)




mood raya kat ofis, hehe


p/s: saya dah try wat ketupat tapi xjadi, susah jugak nak anyam ketupat ni.. *sigh*


No comments:

Post a Comment