Sunday 26 February 2012

ADNAN SEMPIT 2

tak sangka saya boleh tengok filem ni, hehe (gelak pelik), ye la tiba2 je kawan saya, cik syafiza chat kat fb kata boring, and saya dengan baik hatinya suggest, "eh, nak tengok x adnan sempit 2?" cik syafiza yang memang keboringan setuju je, niat di hati nak tengok pukul 3.55pm, tapi apakan daya, pukul 3 lebih baru dia datang ambik saya, so, tengok la yang pukul 5.50pm..



lepas makan ice cream mcd serta membeli pop corn n air coke yang ditaja oleh pihak cik syafiza, kami pon masuk la panggung, tapi yang annoying tadi, budak laki tepi saya asyik gelak over je, padahal tak lawak sangat pon, menganggu je, eh.. bukan nak cite sal tu, nak cite sal sekuel adnan sempit ni..


ok, antara adnan sempit pertama dengan sekual ni, saya suka yang no.2 lagi sebab lagi lawak, hehe.. tambah tang part adnan main kejar dengan bobby kat mall, lawak sangat2, hehe.. plus, scene adnan dok speaking english memang best la.. haha (gelak lagi)

cuma, 1 je, tang part last, rasa cam ulang balik masa adnan sempit 1, nadia pujuk adnan.. 

ha, last sekali babak parent nadia naik motor, epic tu, hahaha..

pa2 pon rasa berbaloi la jugak tengok adnan sempit 2 ni, hehe.. 
"di mana da kemahuan, di situ ada highway"

p/s : cik syafiza dah gila nak tengok wayang, kitaorg dah decide nak tengok cite cinta kura-kura lak nt, hihi




No comments:

Post a Comment