Saturday 11 February 2012

F.T. Island - I Hope You Will Be My Lover

lagu baru dari FT Island, saya jumpa lagu ni time dok cari mv live tuk lagu severely.. btw, saya rasa lagu ni lagi best.. sebab semua member FT Island nyanyi lagu ni, hehe.. melted dengar suara depa ni, rasa sweet sangat and kagum, as we know, FT Island kan boyband, maknanya semua member main alat muzik sendiri dengan live, sekarang mereka dah membuktikan bahawa mereka boleh bermain alat muzik dan menyanyi.. (wah, ayat tanpa ful-stop, hehe)

masa 1st dengar lagu ni rasa tenang je, tambah tengok leader nyanyi, xsangka dia boleh nyanyi, sedap lak tu suara beliau.. haha.. saya tak jumpa lagi mv official, just jumpa mv yang da eng sub, kira bolehla untuk faham maksud lagu tu..


lama2 dengar rasa cam tengok group westlife nyanyi lagu, more than words.. :)

oh ya, saya nak share 1 lagu yang baru saya dengar best, padahal lagu ni dah lama di-release kan.. 

lagu ni, 



sory primadona, termasuk lak dengan lagu group koyote ni, hehe





No comments:

Post a Comment