Tuesday 7 February 2012

Outstation - Seri Manjung

2nd oustation.. huhu.. at seri manjung, perak..

saya pergi sana, 2 hari 1 malam, nasib baik sekejap je, lau lama2 mesti boring.. tapi lau buat keja xla boring.. :)

actually pergi sana melawat salah sebuah branch, tengok fiberglass mould dan product yang dah siap, dapat la sikit pengalaman baru sambil jalan2 di tempat orang..


kat sana, saya duduk kat sejati hotel, cam 1st outstation gak, saya dok sebilik dengan anak boss saya, nasib baik dia ok..


 malam tu, g lepak dengan boss kat bistro, dekat dengan jeti lumut, sambil tu tengok orang karoake, (tiba2 tingat kat kak ayu, hihi) n saya makan yang ni..


chicken chop black pepper

esok pagi tu, lepas ambil semua barang untuk bawa balik penang, kami singgah kat lumut tuk beli souvenir sikit.. tq boss belanja semuanya.. =D

p/s : g sana, 2 kali lunch kat kedai cina, 1 pengalaman baru untuk saya..


No comments:

Post a Comment