Sunday 26 February 2012

WILD ROMANCE - done!

akhirnya, habis gak saya tengok kdrama ni.. hehe.. cukup2 tengok 16 episode..


endingnya, last park mu yeol dengan yoo eun jae

yang jahat tu orang gaji mu yeol..

kat sini, saya nak complain la sikit sal cite ni, mula2 saya tengok cite ni memang asyik gelak je, kelakar sangat bila hero asyik gaduh dengan heroin, hehe.. tapi bila mai part jessica dah rasa cam kureng sikit, cite nampak cam complicate sikit, time tu baru eun jae sedar dia suka kat mu yeol, bayangkan dah episod 8,9 baru nak suka, mu yeol lak kat episod 13 cam tu, baru sedar dia suka kat eun jae, luah perasaan kat episod 14, ayoo.. lagi 2 episod mau habis baru nak bagitau kah..? tapi saya layan je, sebab dah ikut dari mula kan, cuma saya xberapa faham kenapa yoon yi kena bunuh? xpasal2 kan, kesian beliau.. lepas tu, saya tak dapat tangkap sebab apa ahjumma tu dok hantar gambar cam tu, dah berbelas tahun keja, xkan baru nak hantar gambar cam mengugut? nampak cam pengarah nak bagi cepat habis je cite ni, nak gak tengok scene mu yeol merayu kat bapa eun jae benarkan mereka bercinta, tak pon nak tengok mu yeol-eun jae lovey dovey lagi.. scene yang terakhir baru nak romantikus.. huhu.. then, satu lagi yang saya tak puas hati, kata mu yeol tu pemain kelab baseball, tapi scene last je baru nampak dia nak berlawan dengan kelab baseball feveret eun jae.. ha, 1 lagi, walaupon kat tengah2 drama ni, mu yeol dah cleankan muka dia, sampai episod terakhir, eun jae cam tu gak, tak tukar pon imej dia, ;(

may be pengarah/penulis skrip dia saja buat drama yang mempunyai gaya penceritaan yang berbeza, maksud saya, ahjumma yang bawak watak antagonis, tak ada hero lain yang kacau heroin, hero-heroin x banyak scene2 romantik, hehe.. lau selalu buat citer yang sama, orang kata drama korea ni drama yang tipikal je kan...


oh ya, saya suka tengok couple ni, director kim dengan dong ah.. sweet sangat, :)

and, i must admit, dulu saya tak suka dengan misai kat muka lee dong wook, tapi bila tengok muka dia yang clean tu, rasa rindu lak dengan misai kat muka dia, hehe


hensem kan, park mu yeol @ lee dong wook


No comments:

Post a Comment