Friday 7 December 2012

Mc D - Varsity - Epop

assalamualaikum..

mengantuk, penat, malas

complete semua, ingatkan semalam sempat nak update kat blog, tapi.. bila baring je atas katil terus tertidur, lupa mandi, lupa nak on9 semua.. letih sungguh :(

dah habis sal merungut, mari ke topik yang best semalam.. hehe

pertama, dapat makan yang ni.. Prosperity Burger, my favourite burger kat mekdi, selalu tunggu burger ni, bila la nak kuar balik foldover burger tu.. oh ya, tengkiu kepada encik abang accountant belanja saya, semoga dimurahkan rezeki kepada beliau, amin...

sempat g snap pic masa tengah kalut makan.. taaadaaa


sedap... xpuas makan ni, xpe, tunggu yang Prosperity Burger Chicken lak, hehe

petang cam tu, dapat sms dari mak jang, kata pak jang masuk hospital, alhamdulilah xda apa2 yang serius, tadi dah wat laser, may be esok dah boleh kuar hospital, tapi sedih pak jang sekeluarga tak dapat join esok, huhu

lepas p tengok pak jang, abang & kak ipar ajak g qb, nak g mencari seluar jeans kaler merah.. punyala semangat kak ipar saya cari, tapi tak jumpa, last2 beli seluar kaler biru, lawa tu, ala2 seluar yong hwa dalam heartstrings, saya pon berkenan seluar tu, tapi dah kak ipar saya beli, tak kan saya nak beli jugak kan.. hm

cam mana pon, finally saya jumpa gak varsity, hehe (gelak jahat)


ini dia, siap ada huruf N lagi.. N stands untuk.. Neelzaron.. kekeke

harga ok la, saya dok jumpa kat internet dalam 70++, sekali dengan cost penghantaran, lebih kurang sama kot dengan harga varsity ni, rm79.90. Varsity ni saya beli kat Brand Outlet, ok la ada size yang cukup dengan saya, hehe

pastu sebelum balik, singgah kedai majalah ni setelah kedai yang saya selalu g xada jual epop bulan ni.. punya la dok cari kat 1 kedai tu, xjumpa epop malay, dah hampir berputus asa, sekali congak kat atas, walaweh, ada! siap dengan kotak balut lagi, cam ni,


besar sebab ada poster yang daebak!!!

tak tau lagi nk hanger kat mana calender tu, haha

kesimpulannya, walaupon semalam hari yang sangat letih tapi best giler, hahaha

p/s: kena tidur awai, esok nak g Cameron Highlands.. yeah, yeah, yeah... ;)





No comments:

Post a Comment