Monday 17 December 2012

Cheongdamdong Alice

assalamualaikum..

post yang ketiga untuk hari ini.. ;]

sekarang ni, saya tengah gila dengan kdrama ni,



Cheongdamdong Alice

lakonan..


si hensem, Park Si Hoo

dan 


si comel, Moon Geun Young

saya baru je tengok sampai episode 4, kat Korea sana dah sampai episode 6, main hari sabtu & ahad, channel sbs

saya tertarik nak tengok kdrama ni sebab ada hero yang hensem and jalan cerita yang menarik, agak lawak2 gitu, nak try layan i miss you ( Park Youchun - Yoon Eun Hye ) tapi jalan cerita melodrama, sedih2 lak, xpe, layan yang ni dulu, yang 1 g, beli je la nanti, hehe

hm.. nanti bila dah habis saya melayan drama korea ni, saya review k..

sementara nak tunggu buffering cite ni, layan dulu picture di bawah.. 0-0v


poster kdrama ni..


comel anda berdua, Cha Seung Jo & Han Se Kyung


curios dengan watak minah ni, good or bad.. hmmm


ah, sweetnye anda senyum, hehe


agak lucu babak ni, hero agak psycho bila nak bagi healing, haha




No comments:

Post a Comment