Tuesday 19 February 2013

Aku, Dia & Tong Sampah

assalamualaikum..

ye2.. saya tau saya lambat sangat baru tau cite ni best, huhu

nak wat cam mana rumah tak dapat tv9 :(


poster cite ni

2 hari lepas, saya terbaca kat 1 blog ni kata cite ni best, pastu semalam dah download sekali tengok, pergh best kot! boleh jadi all time favorite ni

cerita yang simple tapi sweet suka bila Amir (Beto Khusyairi) ni cakap nampak cam real.. saya suka prinsip hidup Amir ni.. walaupon kadang2 cam nakal tapi Amir ni ada aura tersendiri buat saya suka watak ni, ada kah disebabkan lakonan Beto yang sangat superb? may be, hehe

watak heroin, Sharnaas (Siti Saleha) nampak kiut, suka style dia cam cite ni.. kdg2 nampak cam kasar, kdg2 nampak sweet cara pemakaiannya.. oh, love her outfit.. lakonan dia pon ok, tak la kayu sangat, tak sangat dia terer gak menari joget, haha


suka part ni, diorang g gig, sekali Amir tu cakap, "band ni bukan sedap pon", sekali penyanyi tu diam and semua org tengok Amir, hahahaha (extra gelak)

rasa malas nak tulis sinopsis and review panjang2 sebab rasa semua dah tengok kan..

cuma, 1 je yang saya tak berapa berkenan, nampak telemovie ni cam amatur yang buat.. #justsaving, no hurt feeling hokay :)

dengan itu, tamat la penceritaan saya bagi post ini.. sekian!






No comments:

Post a Comment