Monday 4 February 2013

Kenny Rogers - Swatch - Starbucks

post yang kedua.. 

tadi ingatkan dah nak tutup lappy pastu tidur, tapi bila dah charge lappy, xjadi lak, tambah da 1 story yang gtau.. cam ni, semalam saya dan cik epit g la qb sebab tingin nak makan kenny rogers.. but... sedih sangat makanan yang dihidangkan mencapai piawaian kami berdua, dengan sikit side dish,, huhu.. sebab lapaq, lupa nak snap picture dulu..

tengah2 makan, cik epit tertinggal kunci motor dia, omg? apakah? terus diam dua2 org ni, makan2, terus blah p tempat parking motor, nasib baik motor ada lagi, check loker semua, still tak jumpa lagi kunci, last2 tanya kat pak guard.. nasib baik runner tu jumpa, Alhamdulliah.. lau x, memang kami berdua kena naik bas la balik.. saya xpe, cik epit la.. hehe

lepas tu, lega dah rasa, sambung balik aktiviti merendek qb.. ingat nak beli tshirt or kemeja or kasut tp bila tengok ramai sangat sopin, xjadi.. ye la ramai chinese2 sopin, xleh nak decide lgsg nak beli apa.. tmbah bila nk try or bayar, que saja2.. hmmm

disebabkan jam saya yang lama tu agak nak nazak, saya pon membeli jam ni..


tara... merah punya.. ong ma.. cam nak sambut raya cina je..

pastu pusing2 sampai lenguh kaki, then cik epit ajk lepak kat mana2, saya kata la jom lepak kat Starbucks  hehe demand u olls, order la air chocolate apa ntah.. ok la.. tapi air cik epit, cappuccino pergh, hahaha.. sekali ambk kek chocolate blueberry



 

yang paling best time nak balik.. dengan bangga saya cakap, jom la balik, cik epit kata hujan tu.. saya jawab, xpa.. rintik je.. sekali balik, hambek kau, hujan lebat.. sampai rumah lencun baju2 semua, haha

p/s: cik epit ada berkias2 nak makan pizza hut lak next week.. :)





No comments:

Post a Comment