Wednesday 2 January 2013

Setia Hujung Nyawa - Slot Akasia TV3

assalamualaikum...

selamat tahun baru!

hari tu semangat nak bagi post last year sama dengan post last 2 years, 123.. tapi disebabkan kemalasan terus tak hapdate apa2, (nampak malas disitu, hehe).. dah lama tak ber-belog rasa kekok lak nak buat intro

ok, dimulakan dengan 1 drama slot akasia ni, honestly, last saya layan betul2 slot akasia, drama, "Nora Elena", pastu tengok2 cam tu je, skip2.. bukan nak kata la, sejak akhir2 ni sloa akasia memang bg ending unexpected.. memang la ending yang yang tak disangka tu best, tapi lumrah jiwa remaja cam saya suka tengok hapy ending walaupon klise, haha

drama terbaru kat tv, yang saya rasa agak sweet, walaupun lakonan hero agak kureng.. heroin lak ok may be sebab dia kena berlakon cam tu.. i said may be k ;]


salah satu sebab kenapa saya nak tengok drama ni, sebab tertarik dengan jalan cerita dia, based on novel, tajuk yang sama, (eh banyak lak koma, hihi) "Setia Hujung Nyawa"

pelakonnya



Heroin-Hero

Nelydia Sunrose - Ersalina, Amar Asyraf - Zain



drama, "Setia Hujung Nyawa" ini diadaptasikan dari novel di atas..

rasanya tak yah kot bubuh sinopsis, apa yang boleh saya katakan lau ikut novel, ending dia happy.. takkan pak cik eh abang Rosyam Noor nak bagi sad ending, (mau aku boikot drama tv3 nanti lau slot akasia asyik ending ntah ke apa2, cam last drama ari tu, "Cinta Itu Milikku", wat hangin je tengok ending, ops ter-emo lak, haha)

suka watak Ersalina yang gila tengok drama korea cam saya, kekeke... jeles bila tengok bilik dia ada Pororo, nak jugak! ter-gedik lak.. ha, suka gak dengan episode tadi, time Zain balik rumah tengok2 ada orang laki datang rumah dia, siap prepare dengan spanar bagai, sekali Lina buka pintu, rupa-rupanya abang ipar dia yang ada dalam rumah tu, haha.. comel je

p/s: dari episode 1st, dok tengok muka Amar Asyraf ni, dulu dia berlakon cerita apa, last2 kak sepupu saya yang jarang tengok tv kata, Amar ni berlakon dalam cite, Nilapura, owh, k2..

p/s lagi: rasanya lau Aqasha bawak watak ni lagi best kan, haha.. tapi heroin lak nampak muda sangat ;)




No comments:

Post a Comment