Sunday 26 June 2011

12pm-10.30pm

ai, tiba2 tajuk pasal jam kan..


hm, tadi saya kuar rumah dari pukul 12 tengah hari, balik rumah pukul 10.30 malam.. awal lagi tu, tapi nenda dah bising, kata balik lewat.. lewat ka? biasala orang tua2 ni, risau kan.. sabo je la, hehe


tadi, tepat pukul 12pm, kawan saya datang ambil, dia kata nak g karaoke, ha??? gilo ka apa nak ajak saya g berkarok? dah la xpernah nak berkarok, tambah lak, saya x berapa sihat hari ni.. tapi kawan punya pasal, layan je la (ni ayat dia, hehe).. berkarok la kami berdua dari kul 12.30-2.30.. 2 jam tu, banyak gak kami nyanyi, lagu jiwang, sedih, rancak, menjerit, semput semua ada la.. bukan sebarangan tempat karok, pergi membuang suara kat NEWEY QB, (1st time kot msk tempat karok cam tu, selalu g teman kawan2 karok kat karaoke jamban, tempat karaoke yang bayar siap2, harga rm1) best kot tempat newey tu, rasa cam kat china/hong kong, eh, kawan saya kata cam kat korea, sebab tempat tu sangat elok, tengok kat luar kecik, bila masuk dalam, waahhh!!... hahaha.. harga ok la bagi tempat cam tu kan.. servis pon ok.. tapi kawan saya kata best lagi kat redbox @ amp.. xpa2, nanti kita try g melalak kat sana lak (nak g berkarok lagi ka), teringat lak kata seorang kawan saya ni, "dulu ida pon xreti nak berkaroake ni, tapi bila sekali kau pegang mic, kau rasa dunia ni kau yang punya"


dah habis membuang suara yg tak berapa sedap ni, tingin nak makan chicken chop.. pergi la kami berdua mencari chicken chop sampai ke BATU FERRINGHI.. jauh tu.. tapi alang2 dah jalan2 sampai sana, pergi jap mengambil angin kat tepi pantai.. tapi disebabkan sampai awal, panas lak kat situ.. time nak makan, tengok menu, agak mahal makanan kat situ, standard la tempat2 cam tu kan.. time tu, terjumpa boyfriend kawan saya dengan girl lain.. adakah patut bagi tau kat kawan saya? hm..





ini la chicken chop n watermelon juice yang xberapa sedap tu.. :p

dah habis makan, ingat nak g night market batu ferringhi, kawan saya nak beli dvd.. tapi tengok jam awal lagi, baru kul 6.30 petang, so lepak jap kat KFC.. lau dok kat KFC, aktiviti makan la lagi.. hehe



nugget n cheessy wages KFC

fuh! hari ini makan je kerja nya.. hehe.. dah habis makan, dah dekat senja, baru buka night market.. so, g la jalan2.. time jalan2 tu, terjumpa lak cekak yang comel, harga murah je, dua rm10..



ini dia cekak yang baru saya beli tadi.. hehe


dah dapat cekak, teruskan misi mencari dvd cetak.. hehe.. saya cam besala cari dvd drama korea, 2-3 kali gak la pusing mencari dvd yang terbaru, kawan saya dah beli 6 dvd.. time saya nak membeli, kedai dvd dah tutup sebab ada rush.. besala kan.. so, tunggu dalam setengah jam, kedai dvd still xbuka, malas nak tunggu, saya balik la dengan kehampaan xdapat dvd korea.. huhu, tapi happy gak, xdak dvd, duit pon selamat la.. xpa, tunggu time gaji nanti, nak beli dvd citer terbaru korea.. :)



No comments:

Post a Comment