Monday 6 June 2011

korean drama

semalam, boring2, xda apa nak buat, terbuka la citer korea dulu2.. x salah saya time korean drama ni faymes time saya secondary school.. time 2 memang "hot" la citer 'FULL HOUSE', 'MY GIRL', 'ANTUMN IN MY HEART'.. 1st ever korean drama yang buat saya minat dengan citer korea ni ialah... 

WINTER SONATA..
3 kali ulang kat tv, 3 kali gak xsempat tengok ending.. last2, beli dvd, puas hati,. hahaha.. 
tapi bila dah beli, xdak mood lak nk tengok.. hehe

pas 2, x tengok sangat citer korea ni, then, suddenly terbuka lak 8tv (ingat g tv channel mana yg main kan citer ni, hihi).. da citer ni lak...

FULL HOUSE

sebab citer ni, sanggup sorok remote control awal2, sebab takut orang lain tengok citer lain, tambah2 bila arwah tok wan da dulu, mesti nak kena buka berita kat dia, plus, sanggup tengok tv kat bilik abang yg agak messy 2,ops,  sory..  last2 beli dvd, siap beli dvd original lagi sebab minat punya pasal dengan drama ni, (kenapa la xterfikir nak beli dvd cetak or download je kan), maklum la time 2 kan innocent pasal teknologi ni.. lupa lak nak tambah, sebab drama ni, buat saya suka dengan lagu2 korea and kenal Rain, and seterusnya, kenal artis k-pop

1 lagi korean drama yang saya minat time dulu...

MY GIRL

best sangat2 drama ni.. hero dah la handsome, heroin lawa, citer pon best, complete la semua.. semalam, tengok citer ni la yang terfikir nak post kat sini.. hehe.. tengok banyak kali pon xjemu.. ;)

p/s:kalau saya nak layan citer korea ni, 1st, hero kena handsome/cute, (normal la 2)
2nd, jalan citer mesti best, xboring.. 3rd, kena ada scene romantik sikit, baru la ada mood nak layan banyak kali kan.. hihi..

nanti kalau ada masa, saya post citer2 korea yang baru & best.. (o_o)v

No comments:

Post a Comment