Sunday 12 June 2011

mama dinosour

apakah???


ini la MAMA DINOSOUR... haha

semalam g makan kat astaka, makan burger ayam special yang di sponsor oleh che yah (tq2!!)
saya makan burger ayam je, kawan saya yang lain makan burger arnab, ostrich dengan burger kambing..
xcukup dengan burger pelik2 tu, pesan lak char keoy taw, tapi pesan satu je.. tengah2 dok sembang kawan saya terperasan lak MAMA DINOSOUR, teringin punya pasal, order la, sekali mai, nah hambek kau!dahla time minuman ni sampai, semua orang kat kedai tengok kami, maklum la, saiz mama dinosour ni lebih kurang saiz jug.. besar gila kot, nasib baik kongsi 4 orang, leh la habis, tu pon jenuh paksa bagi habis, dah tu minum air milo, mahu tak sebu perut.. sampaikan nak termuntah kawan saya sebab minum air milo ais mama dinosour, haha.. (saya tobat xmau dah minum air milo ais 4 hari sebab trauma dengan mama dinosour) =)

apa2 pon best gak try benda yang baru ni, rasa la gak daging arnab dengan ostrich.. most important, rasa minum air milo ais dalam jug, kat rumah @ kedai lain mana leh buat kan.. hihi

No comments:

Post a Comment