Saturday 4 June 2011

kenapa lelaki suka duduk tepi perempuan dalam bas, padahal banyak lagi tempat duduk kosong?

waaahh.. tjuk panjang bebenor, kan...?


bukan apa, sekadar luahan perasaan.. tadi lepas balik keja, nak pergi shopping complex ni, naik la bas..
tempat lain banyak lagi kosong, dok sedap2 saya dgr lagu dari earphone, sambil memikir nak makan pa, datang seorang lelaki ni, duduk tepi saya.. saya tahu la, saya bayar tiket memang harga untuk 1 kerusi, tapi masalahnya, banyak lagi kot tempat kosong untuk lelaki.. motif nak duduk tepi saya??? dah la tu, bila saya jeling, leh lak wat dek..  jelingan mgata kan "tepi belah sana, da kosong, pergila duduk sana", tapi leh dia wat xtaw, pas 2, leh lak tido? hampeh tol.. then, pa lagi, tersentuh tangan, eee.... geli la.. dia kata, "sorry"... ish.. agak2 la.. yang saya musykil sekarang, kenapa perlu duduk tepi perempuan, padahal tempat kosong banyak, kalau xda lgsg tmpt duduk, saya faham la.. yang selalu berperangai cam ni, lelaki yg "desperate", xkira la mamat bangla, nepal, indon.. Tension tol naik bas ni.. bila la agaknya nk berkenderaan sendiri kn.. harap2 tahun ni da la lesen/kenderaan sendiri.. ada motor pon jadi la, tapi kalau da rezeki, leh la membeli kereta... Amin.. 

No comments:

Post a Comment