Thursday 8 March 2012

Big Bang Comeback 2012!

yeah! big bang is back! in 2012!!! 

akhirnya, dapat gak tengok kembali big bang, xsempat nak promosi last year, group ni terpaksa direhatkan.. but, now, dis year, they back!

antara lagu comeback mereka adalah..


BLUE..

1st songs yang came out, lagu ni agak slow, tapi best..


FANTASTIC BABY

baru tengok smlm, ok la, tapi pelik tengok mv ni



BAD BOY

ok, lagu ni terbaek!!!

saya suka sangat dengan lagu bad boy.. suka dengar rapping g-dragon, top, suka dengar vokal taeyang, seungri, daesung.. omo.. best sangat2! haha..

comeback kali ni, banyak improve dari mereka, i mean imej la.. 
top-still maintain/kacak cam dulu, rambut blue, i like!
taeyang-makin merdu vokal dia, tarian makin best
seungri-bertindik, tapi still nampak gaya budak sekolah, hehe
daesung-saya suka rambut awak yang dulu, tapi badan elok dalam fantastic baby, haha
g-dragon-lagu awak compose makin best, cuma gaya rambut awak yang agak pelik

pa2 pon, saya tetap VIP, :)

p/s: oh ya, kalau da masa nanti, saya update cam mana saya boleh minat semua member dalam group ni, ala cam dulu saya buat kat DBSK.. hehe



No comments:

Post a Comment