Monday 12 March 2012

Delicious + Burger King

berweekend dengan jalan2 makan2.. hehe

hari sabtu yang lepas, selepas x jadi nk g kenduri kawan saya kat kedah, saya dengan cik nad pergi la makan2.. niat di hati nak makan untuk bagi kenyang perut je, so p la makan kat pak husin lagi(?), hehe.. lepas tu nak balik rasa awal lagi, dengan tiba2 cik nad bagi idea, nak p strait quay.. tengok, dok penang pon xtau tempat tu wujud.. haha.. niat di hati nak jalan2 tengak view je, tapi hampeh, sekali masuk kedai delicious.. 1st time masuk kedai cam tu.. da desserts, menu pon ala2 barat gitu.. cik nad kata kalau kedai cam tu kat kl banyak, cuma kat area penang baru je nak ada.. so, saya pesan yang ni,


saya dengan cik nad punya.. :)


tiramisu in a glass..

naseb bek sedap air tu, butterscotch, ibarat minum coconut shake.. tapi yang ni lagi pergh!!!

ha, kek cik nad pon sedap, penuh dengan cheese.. cuma air dia, tembikai-laici-mint, rasa pelik.. hehe

ok, yang tu citer hari sabtu

Hari Ahad lak, saya kuar dengan kak ina, teman dia wat spek baru, lepas tu, apa lagi..

makan time! haha

kak ina bawak saya makan burger king.. 1st time makan, dah lama dah tingin..


saya ambik yang burger chicken royal, no bad la.. tempat dia pon strategik

yang best masa kuar ari ahad, semua disapot beres oleh kak ina, dari makan burger king ke tapau waffle..tengkiu2! 

p/s : oh ya, kak ina jangan lupa ye nanti kita nak merasa waffle coklat lak, hehe


No comments:

Post a Comment