Saturday 24 March 2012

DREAM HIGH 2 - done!



finally, habis gak saya tengok #dreamhigh2.. setelah 8 minggu standby depan lappy.. hehe..

kesimpulannya, ending drama ni, no couple2, huhu.. selepas 8 thn, depa semua wat reunion kat Kirin High School, wat musical.. yang pasti dalam drama ni, mengajar supaya kalau kita ada 'dream' kita kena la mencapai nya dengan usaha bersungguh-sungguh.

from my opinion, dari last lagu dalam episode 16, saya rasa,
hye sung dengan JB, director musical broadway dgn composer music kot, hehe
rian dengan yoo jin, world star dengan cikgu 'rock' Kirin High School
ui bong dengan seul, pasangan membuka school dance
si woo-nana-hong joo, still dalam cinta 3 segi, hehe
so young-ailee, jadi tukang tilik selebriti-penyanyi yang berjaya

okla ending dia, kalau nak tengok citer lovey dovey, ni bukan drama yang tepat, tapi sebagai perangsang untuk berjaya, mengejar cita2, ye, harus tengok drama ni!

antara performances yang best dan akan/sudah saya download :




~saya dah boleh terima hakikat, JB with Hae Sung, Yoo jin with Rian.. tapi saya suka tengok Ui Bong-Seul, kan best kalau watak ni banyak sikit scene mereka..~

p/s : please don't make a comparison Dream High 1 & Dream High 2.. both a different story, just enjoy it.. err, uncle JYP tak mau buat Dream High 3 ka? hehe



No comments:

Post a Comment