Monday 19 March 2012

Kenduri Kak Ira & Burger King

weekend yang sibuk!

hehe.. xla sibuk mana pon, propa je.. ok, saya start dengan ari sabtu.. ari sabtu yang lalu bersamaan dengan 17hb March 2012, saya dengan kak aida n kak ann pergi ke kenduri kahwin kak eira @ Sapura, hehe.. kat Kuala Ketil, actually ni kenduri belah suami dia, memandangkan kenduri belah dia kami tak dapat p, kat Terengganu, so, pergi la kat Kedah ni..

dapat gak jumpa rumah pengantin.. dapat jumpa kak ira.. lama gila tak jumpa dengan kak ira, da kot dalam 4 tahun, nasib baik da fb.. leh chat.. ha, dengan kak aida, kak ann pon lama xjumpa, dekat setahun dah.. tu semua 'klik' saya time keja kat plexus dulu.. ada kak aida, kak yatie, kak ira, beb, kak ton, kak siti, kak ct sakinah, kak chik, kak lin, kak ina, ana, kak leha, linda, wahh.. banyak nya klik, hehe.. tingin nak kembali ke zaman tu, best sangat2.. saya berhenti sebab nak sambung study, lepas tu terus terputus, lau da pon, dah jarang nak hangout sekali cam dulu..

ok, tu cite ari sabtu, yang ari ahad lak,

pada pukul 12tgh hari, sedang saya tdo, (eh, kul 12 xbangun lagi?) normal la, ari ahad, hehe.. da orang mesej.. saya tau dah, kalau dia sms tu, nak ajak kuar la.. malas betul nak kuar, tapi demi member punya pasal, and dia kata nak belanja, saya roger je, hehe..

saya g makan dengan cik syafiza.. dia belanja saya makan..

here, once again, burger king.. bbq cheeseburger.. sedap gak

hehe.. tengkiu kepada cik syafiza yang baik hati membelanja saya makan.. nanti saya belanja awak makan lak ye.. lepas makan, round2 qb jap, adalah barang dia beli.. saya? xtau nak sopin apa, masuk popular, nak beli novel.. tapi novel yang dok ada kat rumah pon xbaca2 lagi, aish!

k la, nanti kalau da cerita lagi, saya hapdate ye.. 

No comments:

Post a Comment