Monday 26 March 2012

The King 2Hearts

tengah semangat dok update blog, cam ni la, sekali post, semua nak post, dah tu post pasal drama korean je.. sekarang kan tengah gila drama korea, habis dah lupa sal 2PM, ops, bukan lupa, cuma 2PM sibuk dengan aktiviti solo masing2, so, tunggu je la comeback nanti..

oh, melalut sudah.. pada ketika ini, saya nak kongsi kan drama terbaru yang saya tengok..

 
The King 2Hearts

lakonan..

 
Ha Ji Won as Kim Dang-Ah & Lee Seung Gi as Lee Jae-Ha

ommo.. 2 pelakon hebat ni.. jalan ceritanya pon menarik, kalau nak baca sinopsis, boleh ke sini
tak sangka cepat juga Ha Ji-Won ni buat comeback, dengan drama yang sangat2 ditunggu ni, Lee Seung Gi pon dah lama tak berlakon drama sejak sibuk dengan Strong Heart..

rasanya nak post tu je kot, cam tak ada idea je, lost~~
tengah tunggu drama ni loading, sambil tu ber-belog la dulu kan.. 
baru 1st episode dah rasa best, no wonder la citer ni dapat rating tertinggi

oh ya, saya ada satu masalah yang sedang membelenggu diri ini.. #ayat, haha
macam ni, rasa nak download je semua citer korea yang best, tapi tak reti nak guna split, separate eng sub, idm la, huhu.. option yang ada, samaada download kat utube or guna realplayer, tapi realplayer saya ada mood, kadang2 boleh, kadang2 buat hal, :(
nak beli dvd, banyaknya kena borong, lagi pon bukan ada masa sangat nak layan semua dvd yang beli.. so, saya dalam dilema..


No comments:

Post a Comment