Monday 12 March 2012

PARADISE KISS

lama dah x layan movie/drama jepun ni.. sejak gila tengok kdrama ni, hampir2 dilupai jdrama ni.. hehe.. bkn lupa tapi xda masa nak tengok.. (alasan kan!) ;p

disebabkan semalam line asyik putus2, so, saya pon layan movie yang ada dalam hd.. tengok2 da cite jepun ni, hero yang saya minat, osamu mukai berlakon..


osamu mukai

dalam filem


PARADISE KISS

or dalam versi cartoon nya,


bagi saya, yang tak pernah lagi baca komik or tengok anime, rasanya live action ni best lagi, hehe.. lau nak tau sinopsis film ni, leh je google.. :)

ok, saya nak komen sikit sal film ni (suka-suki je kan nak komen, haha)..

hero sweet sgt, tapi kureng ke-cool-an cam jun matsumoto, tapi ok la sebab hero ni tinggi, pakai apa pon nampak elok sangat, tambah bila pakai topi tu, omo, hensem+kacak+ganteng+cute, saya suka kat osamu mukai ni sejak kat atanshinchi no dansi.. 1st dia dalam film ni, dah ada aura bagi saya.. heroin lak, ok la, reality nya, dia memang seorang model, tapi yang xsyok tu, lau posing semua gaya yang sama,x caya leh repeat tengok film ni.. ha, watak2 sampingan.. walaupon sekejap je, tapi da  impact.. 


actually kan, bila tengok cite jepun ni banyak moral story, contohnya, bila scene yukari lari dari rumah nak kejar cita2 dia, memang nampak rude, tapi berkat usaha dia, akhirnya mak dia dapat terima apa yang dia nak/suka dalam hidup dia..

naseb bek la citer ni hapy ending, lau ikutkn mangga dia, heroin akn bersama dengan crush dia suka selama 3 tahun. tokomouri kot nama hero 2nd. highly recommend to watch! (thnks to cik pinas memberi kepada saya citer ni)


suka tengok bila george koizumi fokus design baju

"its not talent, its desire, if you want it, you'll get it" ~ George Koizumi








No comments:

Post a Comment