Tuesday 29 January 2013

Batu Feringghi & Tanjung Dawai

sekom..

busy sungguh last weekend, hari sabtu g bj, sopin2 pastu makan.. ingat nak beli 2 novel, "Sehangat Asmara" dengan "Setia Hujung Nyawa" tapi yang ada "Sehangat Asmara" je.. itu la demand, ari tu ada jual xnak beli, sekarang baru resah gelisah..

saya makan yang ni ari tu..


last week makan yang ni (lupa nak update ari tu)


dua2 dari marrybrown :)

oh ya, nanti saya review sal novel "Sehangat Asmara" nak baca tapi asyik terhenti je.. xpe, sekarang dah half page

tu cite ari sabtu.. ari ahad lak, saya, juthe, mak teh dengan pak teh g Batu Feringghi.. ada ka patut time thaipussam kami p, argh, gasak je la, aslkan time tu cuti.. nasib baik g awal, time kitaorang nak balik ramai orang, sahih time tu jem..


sampai2 je terus snap picture, hehe

ok, seterusnya hari isnin, yakni semalam/kelmarin..

saya, tok, mak teh & pak teh g Tanjung Dawai.. memula diorang nak g Balik Pulau je, ntah sebab apa tukar fikiran sampai g sana.. saya malas nak g, rasa cam nak dok rumah continue kdrama je, tapi bila tok dok mengharap sangat dengan mak teh g je la..

 
saya rasa, saya pernah g Tanjung Dawai, rasanya la, dulu..
sekarang dah berubah sikit tok kata, tapi yang pelik saya p, cam xramai orang.. kami yang awal sampai or memang diorang sana buka lewat? hmmm


antara picture yang sempat di-snap

so, 3 hari cuti ni, asyik jejalan je.. hehe
 suka2!! >.<




No comments:

Post a Comment