Tuesday 29 January 2013

Nice Guy

post yang ke-2.. lepas konfom tido.. 

sekarang, saya tengah layan drama korea ni,


Nice Guy or Innocent Man

bagi saya, cerita ni sangat berat, ada lawak pon sikit2 je.. dah rasa saya tengok ulangan "Autumn In My Heart", bukan kerana jalan cerita yang sama, tapi sebab sangat melodrama.. saya yang tengok pon penat, tambah pelakon2 ni, mesti emosi je.. pepandai je wat kesimpulan kan.. hehe


ni hero-heroin
Song Joong Ki - Moon Chae Won
as
Kang Ma Ru - Seo Eun Gi (cepat saya egt nma watak diorg)
couple yang sangat sesuai~~

saya dah tengok sampai episode 14, stop jap sebab nak update dekat sini.. eh, sebab nak rest jap, bln ni je dah dekat 4 kdrama saya tengok.. nk rilek2 kan mata..

cam biasa, dah habis saya tengok nanti saya review k..

mari kita tengok 2 picture "Kang Ma Ru" yang comel.. hehehe


masa budak medic ni.. omel ngatttt


ekpressi muka ni yang susah nak nampak dalam drama ni..

oh, sangat annoying dengan watak Han Jae Hee (Park Si Yeon), dulu time beliau berlakon "My Girl" xla meluat tahap cam ni.. oh saya ter-emo lak, watak jahat beliau sangat menjadi

ha, ada Lee Gwang Soo, tengok Gwang Soo dengan Song Joong Ki berlakon sekali, rindu lak nak tengok Joong Ki dalam "Running Man"

akhir kata, selamat malam... :)



No comments:

Post a Comment