Saturday 19 January 2013

Shut Up Flower Boy Band

hye...

seperti yang diketahui, lepas saya tengok habis melayan drama korea, What's Up, saya meneruskan aktiviti yang sangat berhemah dan berakhlak mulia dengan menyambung 1 lg kdrama.. iaitu,


Shut Up Flower Boy Band



ni hero dia..



ni lak heroin dia...

disebabkan pelakon utama pelakon baru, saya xhafal nama diorang lagi, sorry.. ha, hero tu ada berlakon dalam 'Lie To Me' jadik adik hero.. suara garau tapi sekali nyanyi bes kot, soft sgt..

suka tengok cite ni masa episode 1 & 2.. lepas leader group 'Eye Candy' mati, sedih oooo
episode 3 sedih je.. tapi sekarang saya dah tak emo, dah episode 6 dah.. drama ni ada 16 episode, ok, still have 10 episode to watch.. gambatte neelzaron! :)

oh ya.. mata saya asyik mencari je beliau dalam drama ni..





comel bangat sih kamu, L.. maklum la saya kan 'Hottest' mana la nak kenal dengan budak comel ni, L dari group Infinite.. lepas ni kenala layan lagu Infinite, nak tengok muka comel L, hehe

semua watak dalam drama ni bukan setakat tangkap muat je.. semua pasal friendship.. cakap banyak pon xguna, nak tengok na.. cam biasa, lepas habis tengok kdrama ni, saya buat ulasan ye..

p/s: sorry, terbanyak picture L dari pelakon utama, kekeke





No comments:

Post a Comment