Wednesday 2 January 2013

My List for 2013 :)

yeah.. now i'm dah 'suku abad'.. 

omo.. dah tua rasanya, tapi muka still nampak cam bebudak, haha

tak ada benda sangat nak post, just nak bubuh list apa yang saya nak untuk tahun 2013

list or azam ni bukannya perlu kita buat tiap2 tahun, just untuk motivate diri kita je.. ;)

so, here the list..

1) Lesen Kereta

2) Kereta

nak yang ni,


tapi tak mampu nak bayar bulan2, agak sakit o.. 

so, decide beli hat ini kot,

colour tak konfom g.. hehe

3) Laptop

nak hat ni,


saya tengah membajet sekarang, 

so, beli hat ni je kot..


nak kaler merah, boleh..?

4) Handphone

ini lagi sentap lau ikut demanding saya,


actually tak la minat sangat iphone, lagi prefer sony, tapi bila tau cik nad pakai, mau yang ini!

xpe2, hidup kena banyak berjimat, nak beli benda yang ada kat skim belia beli smarphone tu, dapat yang ni, dah kira ok la..


Samsung Y

5) Camera Dslr

cam biasa, demand saya kekadang melampau, haha..


tetiba kak ipar saya suggest yang ni,

haha.. gila tak demanad

6) Tab

cam biasa, teringin hat ni,

untuk tab, dah kurang demand, dapat yang ni pon dah cukup..

Samsung Galaxy Tab 10.1

tapi lau dapat hat ni pon dah kira bersyukur.. 


hope all this list, i can achieve.. gambatte!


No comments:

Post a Comment