Saturday 16 July 2011

Harry Potter at 1st Avenue









hari ni 1st time tengok movie kat TGV Cinema 1st Avenue... tengok la citer "harry potter and the deathly hallows part 2", best2!!! citer ni xla membosankan.. tapi nak kata best sangat pon xla sangat... maksudnya berbaloi la RM12 dengan masa 2 jam 10 minit tengok, hehe... bak kata pepatah kak sepupu saya, baca buku best lagi.. apa2 pon dah complete 7 series (eh, 8 series la film, sebab yang series ke-7, wat separate jd 2 film).. 


ha, sebelum g tengok wayang tu, saya dengan my cousin n my aunty sister g makan SECRET RECIPE, hehe.. mesti kena g makan kan.. bukan pa, saya dah janji dengan kak liza tu tuk belanja dia makan, sebab dia la, saya dapat keja dengan ocean success sdn bhd, hihi...




my feveret menu at secret recipe - chocolate indulgence cake n chicken cordon bleu..
 yummy2!!!


dah makan, dah tengok wayang, jalan2... tapi xbeli pa2 pon, maklum la tengah2 bulan.. :(
 then, kak liza ajak g makan lagi... kami pon makan la kat "georgetown white coffee"... 1st time kot makan kat situ, saya pon try la makan penang char keoy taw n georgetown tea tarik... 



ok la gak, may be sebab kak liza belanja ok, hihi... tq2!!!
nanti2 leh belanja lagi... :)


No comments:

Post a Comment