Saturday 16 July 2011

how i know 2PM???

tetiba lak kuar tajuk in english kan.. apakah??? hehe

bukan pa, semalam terbaca kat 1 post kat fb, group MYHOTTEST 2PM, da seorg gurl ni tanya cam mana korang leh kenal 2PM?

saya nk komen, segan,,, maklum la saya ni kan pemalu orangnya.. (pemalu ka? penyegan ye la, hihi)

so, saya decide nak citer kat blog saya, cam mana saya leh kenal 2PM ni, maklum la, rumah saya xdak astro, time tu, xtaw lagi guna kelebihan youtube... rumah pon xda internet, nak on9 kena g cc... sedihnya... sekarang dah keja, xkisah la kan... :)

ish., melalut lak.. ok, back to story..
saya kenal dengan dengan 2PM ni adalah tidak d-sengaja kan.., semuanya bermula, apabila saya baru beli external hardisk, time tu, sem 4 kot.. sebab saya g beli kat pc fair, then saya kena sakit mata (ala, yang mata jd merah2 tu).. seminggu gak saya xg kelas, d-sebabkan itu, sem tu, saya repeat 2 paper.. huhu...
lepas dah beli, kenala penuhkan hardisk tu, so, saya mintak kat kawan2 saya movie or drama yang best... kawan saya pon cari la kat kawan2 dia, then bila dia bagi balik hardisk saya, penuh dgn citer2, lagu, mv korea... nak x nak, kenala tengok dulu sebelum buang kan.. time tu, kebanyakan orang minat super junior,,, tapi saya x la teruja sangat tengok budak2 suju... saya buka folder 2PM... waahh... terus teruja tambah tengok my thai prince, NICHKHUN.. sebab beliau la, saya minat dengan 2PM.. start la saya mencari, mendengar, membaca sal k-pop terutamanya 2PM.. tapi 1st group yang saya kenal, of cos la WONDER GIRLS kan, dengan lagu NOBODY, saya minat gak dengan TVXQ/DBSK (sygnya depa dah berpecah, huhu)... dengan 2PM, saya suka dengan lagu ONLY YOU, walaupon lagu tu bukan lagu debut, tapi bes la lagu tu.. tapi yang paling wat saya kenal lebih dalam dengan 2PM ialah lagu HEARTBEAT, tersgt la best... hahaha... variety show 2PM pon bes, kelakar, cute, semua da... kan bes lau jay back to 2PM n be a leader once again... :)

its enough i think, how did i know 2PM... want to type much, i scared it will be too long, and it will bored.. hehe



No comments:

Post a Comment