Sunday 31 July 2011

penatnya...

huhu, dua hari jalan tanpa henti, sopin tanpa henti, duit pun kuar tanpa henti, hihi...


semalam, 30/7, saya g PISA, da PC EXPO.. mula2 ingat PC FAIR rupanya PC EXPO je.. barang untuk laptop xbanyak sangat jual, dah tu macam mahal je.. tapi xpa la, saya dapat gak beli cooler, external hardisk, cover tuk hardisk, pendrive untuk mak cik saya.. dulu masa beli pendrive 2GB=rm40, sekarang beli 4GB=rm17.. huhu, beza gila, bak kata pepatah kawan saya, masa dah berubah..




hehe... dapat gak external hardisk 1TB... beli cover sekali..


xlupa gak, beli cover untuk hardisk saya yang lama..



bukan kaler pink ye, tapi kaler purple..


dapat gak beli cover and hardisk, hehehe.. mood, sangat happy walaupon duit kuar banyak.. xpa2, kepuasan itu penting, hahaha


itu cite semalam.. 


hari ini, 31/7, sehari sebelum menyambut bulan ramadhan, insyaAllah...
saya, abang, kak ipar dan kak sepupu g kuar, mula2 abang kata nak g rockwalk je, last2 singgah p 1st avenue, sunshine, dengan longwan.. mau xlenguh kaki... dua hari berjalan tanpa henti, ni pon baru sampai rumah.. penat.. dah la esok nak start posa, keja lak tu.. huhu


hehe, gelak jahat, tadi g sunshine, terbeli cadar.. huhu, leh la, beli cadar selepas di discount, RM16.90, then, sampai je rumah, terus, tukar cadar baru,, 



cadar baru saya.. ;p




No comments:

Post a Comment