Sunday 24 July 2011

kuar2, tambah berat badan.. hehe

dah tengok intro, faham2 la, dah masuk bab makanan..


haha... ari ni saya makan yang sedap2... bertambah la kilogram dalam badan saya.. xkisah lau chubby aslkan sihat  dari segala ancaman penyakit.. amin...


ok, nak start cite sal makan, di mula kan pagi2, makan nasi berlauk daging dan juga siput.. (sory nenda, td makan xhabis, bukan pa, kenyang dah, tambah lak, daging tu agak liat... hehe)


pas tu, g makan MCD, kan sebab dah janji nk belanja adik sepupu saya sempena besday dia.. saya belanja dia makan 1 set MC CHICKEN.. saya cam besala makan yang ni,



1 set big mac large with mcflurry... hihi


ok, yang tu lunch.. tea time, saya makan mee goreng mamak..


pas semua tu, dok tengah rilek, tunggu dinner time, kawan saya, cik nadia ajak p mkn burger kat astaka bukit gedung.. g la.. kesian lak xjoin dia, gpon lma kot dh xjumpa dia..


sampai je dia sampai, kata nak g makan kat pak hussin tomyam.. saya pon pa lagi, pesan la..



nasi goreng sotong

actually, saya xberapa suka sangat makan nasi goreng kecuali home made.. tapi tiba2 rasa tingin nak makan nassi goreng sotong.. no bad la.. sedap la..


pas tu, teruskan agenda utama kami ke kedai burger.. sekali nadia pesan burger king..




disebabkan kekenyangan makan nasi goreng sotong kami decide makan burger share dua.. dalam share tu pon kenyangan gila2.. naseb bek xpesan sorang satu.. time tu lak, order mama dinosour milo ais..
kenyang sangat2...



No comments:

Post a Comment